{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 09 Nov 2018

今晚約咗女伴去中環,講到明要「鋸扒」,我提議過一輪高價扒房如Wolfgang、Beef Bar、Porterhouse,甚至係遠少少嘅Steak on Elgin,女伴只表示想食得「親民D」,至少我還記得,中環蘭桂芳最親民的扒房,叫做Westwood Carvery 。

前往蘭桂芳的招牌斜路,未夠鐘飲酒,及時右轉,先到扒房食大餐,這間Westwood Carvery,開業8年,屬區內穩打穩紮的美式扒房,深得中環友肉食獸長期支持。

煎扒有好多種方法,有猛火快煎再Rest、有先Slow Cook再煎香兩面,在這兒則選用Slow-Roasted,即低溫慢烤,這邊的招牌物,Slow-roasted Prime Rib,低溫慢烤就超過十小時,呈現誘人的粉紅色,肉質極軟嫩,肉味同肉汁愈食愈有。正常扒房食Prime Rib,都有分幾個Cut,8oz Regular Cut 、12oz Westwood Cut 和16oz Mega Cut,倆口子食,Regular Cut 非常夠做了,到你三五成群先好到場食Westwood Cut。

 

肉汁以牛骨和大量蔬菜熬成,似湯汁,味道輕而點題,是Prime Rib的良伴,絕對不是坊間用粉開的奇怪濃稠醬汁。除了Slow-roasted Prime Rib,Beef Short Rib和Baby Back Pork Ribs都相當值得推介。

以為扒房只有扒?錯啦,店中另一驚喜,就是 Sea Urchin Carbonara,鍾情海膽的食客,基本上無可抵抗,用以加拿大海膽做醬,on top再加海膽,味道超級濃,意粉在濃厚醬汁作基調下,麵質不過腍,處理得恰到好處。不過留意返,海膽意粉並唔係成日有,你最好訂定穩陣。

Westwood Carvery

地址:中環蘭桂芳和安里2號

電話:2869 8111

營業時間:12:00 PM - 3:00 PM;6:00 PM - 11:00 PM

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023