{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 19 Feb 2019
銅鑼灣最新一間甜品鋪,設計用色大膽,甜品風格跳脫,以為單純又係呃你女伴打卡嘅港式甜品店?甜品鋪嘅背後,來自香港其中一個出晒名的餐飲單位「Ming Fat House」,Foxglove、Frank’s Library,甚至係Dr. Fern’s,一間間男士們一定去過嘅酒吧,估你唔到甜品鋪竟然係佢地嘅最新搞作?
向來Ming Fat House出品的酒吧,Foxglove、Frank’s Library、Dr. Fern’s或者是Mrs. Pound,提供高質水準之外,都至少有一個明確的賣點,今次唔例外,一間全新concept的甜品店兼餐廳,佔地1,300平方尺,設計上強調大膽用色與超現實感覺,食物緊貼天馬行空嘅主題。
先講甜品,一系列中式糖水就有全新創意演繹,如「木瓜糖水」,配搭雪耳、糖漬木瓜及意大利軟芝士;「蕃薯糖水」配搭朱古力蛋糕及香芋雪糕;和「紅豆糖水」配搭果皮及抹茶雪糕。中式糖水(每款 $68)
仲有港人熟悉的菠蘿包,每日新鮮出爐,注入自家製獨一無二的菠蘿吉士醬,名符其實的「招牌菠蘿包」。($38)
冰品方面就有「特濃牛奶糯米酒雪冰」,以兩球牛奶雪糕經糯米酒浸泡而製成,口味醉人獨特;而「花椒焦糖煙肉雪冰」則是帶有花椒香辣味的雪糕,搭配糖漬煙肉,每一口都帶來豐富的口感(兩款售價均為$48)。仲有相當補身,帶點酸甜的雪冰面層配上一片香脆豬皮「豬腳薑雪冰」($68)。
西式甜點包括「心太軟」(港幣78元)——特別以Valrhona黑朱古力蛋糕搭配香濃的合桃露;及「抹茶蛋糕」(港幣58元),以焦糖香蕉蛋糕配以抹茶雪糕。
「eat darling eat」幕後主腦Jonathan Bui提及到:「在設計菜單當中,我們不單只希望以一些地道甜品的經典元素觸動大家懷舊的思緒,也想藉著此一良機為它們加添新色彩,從而締造全新的集體回憶,好讓大家在日後好好回味。」
餐廳行政總廚Jason Luk 曾在香港的The Drawing Room及Zuma任職,實力與創意實在不容置疑。Jason表示:「在外地生活的那段日子,我吸收了不少關於甜品製作的知識,但同時間亦極度掛念香港的美食。及後回到香港,我希望能將自己在外地所吸收的廚藝經驗充份發揮;而我所認識的銅鑼灣可說是各種潮流風格的聚焦地,絕對適合在這裡向美食愛好者們展示我的創意與手藝。」
除提供一系列玩味甜品,「eat darling eat」同時於午餐及晚餐時段供應主菜小吃,除單點菜單外,招牌午市套餐和一系列精選咖啡、茶及雞尾酒供應。

eat darling eat

地址:銅鑼灣百德新街27-47號及記利佐治街11-19號Fashion Walk地下17號舖

電話:3188-8949

營業時間:星期一至四早上11時30分至凌晨1時,及星期五、六早上11時30分至凌晨2時



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023