{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 20 Feb 2019
自上年美國加州宣佈大麻合法化,成為50個州中第6個允許吸食大麻的州份,接下來今年「大麻合法化」更有機會伸延北美地區,大麻的合法爭議持續,其中有啤酒商就睇準時機,推出大麻啤酒,唔係將大麻拎去釀,而係加入大麻主要成分THC ,不過,無酒精嘅?
大麻的合法化,在世界各地都爭議持續,不過,大麻在醫學界別的貢獻實在也不容忽視。講返啤酒,來自馬里蘭州的啤酒廠 Flying Dog 與醫療單位Green Leaf  合作,推出了當地第一款大麻啤酒Hop Chronic,一款無酒精的IPA,當中添加的 THC成分 ,中文名叫做「四氫大麻酚」,是大麻的萃取物,正正就是關鍵精神活性元素。
雖然馬里蘭州作為大麻合法化的一省,但含大麻的食品只能做為醫療用途,因此 Hop Chronic 也是只能在藥房裡以醫療用途購買,提供給那些需要大麻的患者使用。
最新一間,位於聖地亞哥的High Style推出了一款名為「Coastal Haze」的無酒精大麻啤酒,靈感來自淡啤酒配方,Coastal Haze是用Cascade 和 Amarilla啤酒花手工釀製。由於不含酒精,這種啤酒比傳統啤酒的卡路里含量要低得多,重點係大多數消費者應該能在20到30分鐘內感受到啤酒的「真味」,不過留意返,啤酒亦只係喺加州各地的特許藥店販賣。
不過其實第一支大麻啤酒,應該係加拿大Province Brands出先。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023