{ SKIP }

POSTED ON 26 Feb 2019

麥當勞之前嘅聯乘食物,玩材料,夾名廚,最新一個系列,就搵咗大家都好熟悉嘅「出前一丁」,終於唔使見到近排玩食物玩得好開心嘅Chef Le Mon。2月27,有新包,仲有出前一丁 Shake Shake味粉,係「出前一丁黑蒜油豬骨湯味」!!!

今次麥當勞嘅時令主題為「Taste of Japan」,主打當然就係一系列和風食物,分兩個時期推出,咁首先講2月27日(聽日!)推出嘅就有「宮崎風味南蠻炸雞漢堡」和「名古屋風味味噌吉列豬扒漢堡」打響頭炮,前者炸雞塊使用首次出現的酸甜惹味南蠻醬; 而後者則由吉列豬扒配搭味噌醬,以及檸檬白汁醬。
伴隨兩款漢堡登場的,就係首次聯乘出前一丁推出的全新「出前一丁黑蒜油豬骨湯味調味粉」,薯條配甘黑蒜油豬骨湯香,想試!
而3月21日起推出的,就有「金澤風味黑咖哩吉列豬扒漢堡」,諗起咖喱漢堡都有少少腳震,不過金澤風味黑咖哩醬,當辛香的味道遇上淡淡的白芝士,都可以一試。而ShakeShake 粉則有「出前一丁麻油味調味粉」,招牌麻油口味,會唔會同你落兩滴麻油有分別呢?飲品則有「富士蘋果特飲」,以香甜富士蘋果梳打和粒粒雜果調配而成。

限量搶購!「麥當勞X 出前一丁」主題陶瓷碗碟套裝登場

如果閣下女伴鍾意出前一丁嘅清仔清妹,你由2月27日起,食任何食品加HK$98,即可換購限量版「出前一丁和味陶瓷套裝」一套(包括「清仔大盛碗」一個、「清仔一番碟」一隻以及麥當勞HK$10美食券兩張)。麥當勞聯乘出前一丁推出的限量版純白陶瓷碗碟可愛實用,印上清仔清妹手捧薯條和漢堡的圖案。



仲有,3月15日起,經典「菠蘿批」亦載譽回歸。
BTW,雖然老麥定期出新包,唯獨令我念念不忘嘅包卻係「將軍玉子漢堡」,幾時出返呀?
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023