{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 22 May 2019
近年涉及英國名廚Jamie Oliver嘅新聞,都係圍繞「邊間Jamie’s Italian執笠」,最經典過於上年9月由佢自己把口講公司已經無現金,你就知道成間公司真係危危乎,好啦,依家真係狼來了啦。Jamie Oliver旗下餐飲集團琴日剛宣佈破產,由獨立會計師樓接管清盤,尋找新買家,無啦無啦,而香港兩間分店因為是特許經營,仲會繼續做(掛)。
今次Jamie Oliver旗下的集團申請破產保護,集團在英國直接經營25間餐廳,影響超過1300個職位,已交由畢馬威會計師行(KPMG)處理清盤程序。預料將開始為業務尋找新的買家。
王國崩塌,都唔係一日內發生,Jamie Oliver初由2002年開始自己的餐廳Fifteen,到2008年開設第一間Jamie’s Italian,打進英國中價餐飲市場,建立其飲食王國,最高峰時全球一共有43間分店,之不過,由2014年開始,情況就有所改變,原因在餐廳開得太快、太多卻選址錯誤,經營不善,過份野心的發展,使餐廳業績一落千丈。
2017年9月,Jamie's Italian就已經不停傳有瀕臨破產的消息,將近一年過去,公司的債務危機也沒有太大曙光。佢曾經宣布關閉旗下37家餐廳中的12家,裁員約600人。不過Jamie Oliver表示,Jamie's Italian負債高達7150萬英鎊,即使Jamie Oliver曾經「撳荷包」動用自己資金兩次注資集團,合共接近1300萬英鎊,自己注資完再向滙豐銀行借款3700萬英鎊,令公司繼續營運,仍無補於事。
Jamie Oliver回應:「我對此感到非常難過,我想向過去逾10年所有職員、供應商以及所有全心全意貢獻這生意的人表示感謝。」
Jamie Oliver嘅餐廳點解會衰得咁勁?亦有傳係因為2014年上任公司前CEO及Jamie Oliver 妹夫Paul Hunt,雖然Jamie Oliver曾經力挺妹夫,但英國傳媒都狠狠地狙擊過佢,其管理風格涉嫌職場欺凌,用人唯親,引領集團走入死路,最後更遭解僱,相信唔多唔少都有關係。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023