{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 18 Jun 2019
點解要留意尖沙咀半島酒店,因為Peninsula 屬於男女晚餐約會嘅殿堂聖地,28樓高層海景嘅歐陸菜Felix、家庭式傳統瑞士菜Chesa、高級中菜嘉麟樓,仲有一間被譽為「遠東第一法國菜」之名的Gaddi's。最近Gaddi's 迎來新廚上任,法菜新星Albin Gobil 為餐廳守護法國菜翹楚之地位。
大廚Albin Gobil看起來相當青澀,還有一個相當「入屋」的中文名字,郭毅彬,今年2月才加盟半島,但他其實已曾於兩間英國米芝蓮餐廳深造十多年。履新後構思一系列色香味全新菜色,秉承歷代前輩主廚建立的傳統,鞏固Gaddi's 的殿堂地位。郭毅彬以「現代經典」(Modern classic)烹飪風格為靈感,不重花巧力求發揮食材原汁原味,與前Gaddi's行政主廚博雅維(Xavier Boyer) 的烹飪哲學不謀而合惺惺相惜,延續Gaddi's的頂級法式佳餚及優雅氣派。
大廚上任後第一個活動,就是與餐酒及飲品經理王博揚 (Bojan Radulovic) 構思「週末美酒之旅」午餐,以新角度演繹法式優雅餐飲之道。「週末美酒之旅」午餐是客人體會法式生活藝術內涵的好機會 – Gaddi's酒窖珍藏超過 620家世界各地頂級酒莊的名釀,藏量極為豐富。王博揚談笑間與客人分享其淵博的餐酒知識,今次為客人帶來以法國內陸、海洋及地中海三大氣候產區之佳釀,配對午餐令美饌相得益彰,啟發客人投入了解博大精深的餐酒文化。

Gaddi's由即日起供應兩款全新套餐,包括「週末美酒之旅」午餐每位收費分別為 698 港元及

1,088 港元 (配酒餐單),逢星期六及日供應。客人亦可選擇享用Gaddi's嚐味套餐,五道菜每位 收費分別為 2,188 港元及 2,888 港元 (配酒餐單); 八道菜每位收費分別為 2,388 港元及 3,188 港元 (配酒餐單) 。



Gaddi's

地址:尖沙咀彌敦道19-21號半島酒店1樓

電話:2696 6763



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023