{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 12 Jun 2018
依加每日都三十幾度,熱死辣辣想清爽D就緊係去換個髮型啦,所以我就嚴選左四款夏天容易打理又型嘅髮型,方便同我一樣又懶又想靚仔嘅你。

【Skin Head】 

近一兩年skin head成為左潮流嘅icon,好多時裝品牌model髮型都係以Skin Head為主,令都好多人都跟隨呢個潮流。但剪skin head時要注意嘅係,呢一個髮型適唔適會你?同埋頭形夠唔夠圓。始終skin head唔係一個容易carry嘅髮型,一唔小心就會剪到好似去當兵咁。

Sasha Trautvein(@sashadidntwakeup)分享的貼文 張貼

【凱撒式短髮】

凱撒式嘅短髮相對比較容易carry同容易打理,何謂凱撒式嘅短髮?將兩邊同後面undecut,頂部可以留厚D做翻小小層,好似下圖咁。平時翻工翻學唔洗五分鐘就可以整好頭行得,方便又快,啱一D好似我咁懶嘅人。不過呢個髮型都要留意,瀏海千其千其唔可以過長,最好過眉再多DD,咁就fit啦。太長嘅話就會變成MK仔嘅髮型

【分界油頭】

唔洗講好多人都知,油頭係一款經典復古又型格嘅髮型,全球都非常流行。如果鐘意古著或英倫風格嘅你油頭係你嘅不二之選。比多個建議你地,如果可以嘅話可以用直髮夾,夾到頭髮微卷,岀黎嘅效果會更架特別。

【微捲髮】

好多人剪頭髮剪黎剪去都係剪個款,因為怕麻煩,二來怕剪新髮型會剪得衰。但剪內左同一款髮型又會好悶。如果你想轉變下不如試下呢一款,自製捲髮就可以令你嘅髮型更加多變化。可以自己係屋企用直髮夾將頭髮夾卷,先將頭髮分成唔同層次,再用直髮夾夾卷頭髮。不過都要留意嘅係,本身你嘅頭髮一定要夠長。因為頭髮卷曲左會變短,所以留長少少會比較好。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024