{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 14 Jun 2018

由之前嚇到所有人叫曬老母嘅恐怖電影《The Conjuring》延伸出來嘅外傳電影《The Nun》近日終於釋出預告。

修女今次終於做主導啦。如果之前有睇過《Annabelle 2》嘅你,應該會留意到電影尾聲彩蛋岀現修女嘅畫面,正正預告鬼修女會延伸拍外傳。

今次《The Nun》會由拍開驚慄片嘅Corin Hardy執導,唔好失望住!温子仁亦會岀仼今次電影嘅監製。故事講述於 1952 年,在羅馬尼亞的修道院有一名年輕修女離奇輕生死亡,因此梵蒂岡派出藏有悲慘過去的神父和見習修女前往調查真相,他們打算揭開神秘教團的邪惡祕密,卻被一股邪惡的力量阻擋,令自己身陷險境。

要留意嘅除左劇情之後,亦都有第二個亮點。就係電影女主角Taissa Farmiga,飾演年輕見習修女。Taissa Farmiga嘅外表十分搶眼,望落五觀有D似《詭屋驚凶實錄》入面嘅女主角Vera Farmiga,無錯啦其實兩人係親生姐妹。Taissa Farmiga年紀輕輕已經係《美國恐怖故事》中表演岀眾,受到不少觀眾嘅喜愛。相信係今次嘅電影都唔會令我地失望。今次電影靜係得妹妹有份參加,唔知遲D會唔會有機會見到佢地兩姐妹一拍嘅鬼片呢?

至於電影幾時上演?官方公報電影將於9月7日在北美地區上映。相信香港都會緊隨其後上映。温子仁嘅粉絲記得到時入場睇啦!

適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024