{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 04 Dec 2018

數數手指仲有廿幾日就到聖誕,每到大時大節諗送乜俾另一半都諗到頭都爆。你知架啦,一旦送錯除時手都有機會分,不過唔緊要,等我幫你精選一D聖誕禮物,包另一半收到後訓著都識笑。

Philips Lumea Prestige IPL 

宜家市面上脫毛療程嘅價格可能幾千銀都只係脫到手臂位,但Philips呢部彩光脫毛器一部就可以脫曬全身上上下下嘅毛毛。面部,腋下,比堅尼位,腿部通通都可以脫。産品經由皮膚科醫生共同研發,療程十分安全,敏感部位亦可使用。咁就安心女朋友用啦。

HK$4998

Dyson Airwrap™ Complete 造型器

Dyson風筒基本上年年都講,大家都應該唔陌生,不過今年新推岀嘅Airwrap造型器大家又點睇呢?全套Dyson Airwrap包含多個不同配件,例如造型梳,捲髮配件,就連風筒配件都有齊。不如今個聖誕諗諗佢,送俾女朋友等佢靚住過聖誕。

HK$4280

CHANEL N°5 L'EAU

限量版N°5 L'EAU EAU DE TOILETTE

CHANEL香水可能好多男士都送過,不過今年CHANEL N°5換上新限量包裝,紅色玻璃瓶神秘又高貴,簡直係送俾女朋友嘅首選。N°5 L'EAU是以五月玫瑰同茉荊花為主嘅純淨花香香調。

HK$1600/100ml

Fresh玫瑰保濕護膚套裝

送護膚品就最無死,咁就唔怕女朋友詐型啦。Fresh嘅套裝包裝亦落足心思,加上呢套係Fresh岀名嘅玫瑰系列,收到個個一定俾你冧爆啦。

套裝包括:玫瑰保濕噴霧 60ml,玫瑰保濕面膜 30ml,,玫瑰深層保濕面霜 30ml,黃糖玫瑰粉紅潤色護唇膏 SPF 15 2.2g

HK$540

Estée Lauder Powerful Nighttime Renewal

晚間修護力量套裝

啦~介紹多套過你地,呢套有齊女士們晚間護理所需嘅用品,做一個好男朋友當然要全面咁錫住女朋友幼嫩嘅肌膚啦,所以今個聖誕不如就做個細心暖男啦。

套裝包括:升級再生基因修護露 30 ml,升級再生基因修護賦活眼霜 5 ml,升級再生基因瞬效修護膠囊 (10 顆),微分子潔面泡沫 30 ml 

HK$580

適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024