{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 12 Jul 2019

近年唔少酒店都會加入不同嘅主題來吸引顧客。就例如以電影為主題等,不過今次要講嘅呢間就可以滿足一眾男士衝上雲霄嘅夢想。

東京羽田機場附近嘅「 The Haneda Excel Hotel Tokyu 」酒店為慶祝開業 15 周年,新增一間「Superior Cockpit Room」飛機駕駛艙雙人房。房內除了有正常嘅設備外,更有一個 1:1 以波音 737-800 駕駛艙作藍本嘅專業級飛行模擬器,供俾客人一嘗衝上雲霄嘅滋味。

不過如果要玩飛行模擬器嘅話要留意,因為入住並非可以俾你瘋狂衝上雲霄。若要使用飛行模擬器需額外付費,費用方面係90分鐘30000日元,模擬器最多可容納2人,另外亦有時段限制只在日間開放,另有教練陪同。除此之外由於日間會開放飛行模擬器體驗,所以入住客房的客人只能在下午6點後及只能租借一晚,而一晚酒店費用方面則是25300日元。

對於價錢方面就真係見人見智,而且酒店規矩亦十分不便,不過對於因飛機Delay而滯留機場嘅朋友,可能都係一個唔錯嘅選擇。有興趣嘅朋友可以係 7 18 號於官網預約。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024