{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 23 Jul 2019
導演羅素兄弟將拍兩部新作R級吸毒蜘蛛仔《Cherry》及真人版《神勇飛鷹俠》


SDCC聖地牙哥動漫展又曲終人散,但仲有一單不能數漏的是《復仇者聯盟4》導演羅素兄弟動漫展公開的兩部新作,一部是老一輩回憶滿滿聽到都興奮的真人版電影《神勇飛鷹俠》,雖則早2年日本出過劣評的真人版但呢部70年代尾的作品相信好多中年人依然有好深印象。另一部則是《蜘蛛俠》Tom Holland首部限制級電影《Cherry》飾演吸毒墮落的衰仔,都話近朱者赤,近墨者黑,蜘蛛仔溝Zendaya咪變埋男版Euphoria(毒癮女孩)囉,所以話企硬!Take 野衰硬!

 

 

《復仇者聯盟:終局之戰》的導演羅素兄弟(Russo Brothers)上週未的SDCC聖地牙哥動漫展講到佢地將會拍攝一部R級(美國限制級)新作,由《蜘蛛俠》Tom Holland當男主角,是Holland從影以來最黑暗的電影!!

電影預計十月開拍,改編自Nico Walker真實故事的同名小說,「蜘蛛仔」Tom Holland將飾演一位富二代男疏,因擔任軍醫前往伊拉克戰場,卻患上嚴重未確診的創傷後壓力症候群,回家後沈迷吸毒食白粉,最後開始欠債,因而搶劫超過10間銀行。

 

拍攝《Cherry》的原因,導演喬羅素坦言:「這是關於吸毒成癮與毒品禍害的故事,我們看完非常感動,這對我們來說是非常私密的電影,寫這本書的作者就在我們成長的城市,跟我們經歷了同樣的成長生活,但是人生卻是不同的經歷。」「這是一個複雜且深沉的電影,表面上並沒有Marvel電影那樣歡樂,但這是應該要被講出來的故事。其實一點不難理解,因為蜘蛛仔電影中女朋友MJ咪就是正正回家拍了一部同類型的HBO電視劇作Euphoria(毒癮女孩),我有理由相信係MJ帶壞埋Holland,想睇《Cherry》的朋友可以先睇睇Euphoria(毒癮女孩)。

 

 

此外,其實羅素兄弟手頭上原來還有唔少其他電影,不過我就唔提及,只講講一套老一輩的朋友非常會有興趣的作品,真人電影版《神勇飛鷹俠》(Battle of the Planets),羅素兄弟已購入牌權預料會親自執導。同時,兩人也在製作亞馬遜改編自漫畫的影集《Grim Jack》以及Netflix改編自知名桌遊的動畫影集》(Magic The Gathering)。講返《神勇飛鷹俠》係70年代的超級動畫,唔知大家有無咁的年紀睇過,1977年由吉田龍夫監督的神勇飛鷹俠可以話係日本漫畫打入美國市場的先驅,相信也是好多年長一輩的童年回憶,到底羅素兄弟再重拍,會唔會可以成功,成果可以講是令人期待的!

 

 

 

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024