{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Sep 2020

據美國《ABC News》報導,美國總統特朗普於當地時間星期六接受訪問時指,已經「概念上」同意TikTok與Oracle及Walmart合作,並揚言合作後會有「100%安全性」。

特朗普總統主動向記者提到「我們有關於TikTok的重大消息,TikTok會繼續下去」,然後指出交易另一方為Larry Ellison嘅Oracle及Walmart,及盛讚Walmart為「非常好的公司,非常好的美國公司」。然後強調交易後的「(TikTok的)保安性會是100%,他們會用分離雲端,和大量非常、非常強力的保安」。有意思嘅係,特朗普總統亦指「他們會向美國教育作出大約50億美金嘅貢獻。他們會成立一個非常大的基金幫助美國青年的教育。」

當記者追問特朗普總統係咪已經批准咗單Deal,特朗普總統就話:「係,我概念上批咗架啦」。

《Forbes》後續報導,Oracle及Walmart會聯手收購TikTok嘅20%股權,其中Oracle佔12.5%、Walmart佔7.5%,並成立會於12個月內於美國上市嘅新公司「TikTok Global」。Oracle負責為TikTok提供「有保障的雲端技術」,而Walmart就會係「提供電子商務、付款及其他銷售服務」嘅「商業伙伴」。

資料來源:ABC NewsForbes
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024