{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 21 Sep 2020

《星球大戰》繼早前與adidas Running展開合作後,近日再次推出全新Crossover跑鞋,主題則以絕地武士尤達大師及三大主角之一嘅莉亞公主作為設計靈感。

今次adidas x STAR WARS系列,兩款新鞋以橄欖綠色及白色為主色調,其中橄欖綠色明顯就係尤達大師,鞋身三間及後跟支架位置採用裂紋皮革材質打造,質感成功呈現尤達大師嘅感覺。另外,鞋各上印有尤達大師嘅圖像,而後腳跟亦寫上「YODA」以增加鞋身細節位。

另外一對白色嘅就係以莉亞公主為色調,鞋款嘅三間及後跟支架位置同樣以皮革材質打造,加上鞋身加入不規則嘅圓形線條作為裝飾,鞋舌及後腳跟位置則與「YODA」鞋款一樣分別印上莉亞公主嘅圖像及「PRINCESS LEIA」字樣。

明顯今次兩款鞋嘅設計上,以質感為主,檔次增加唔少,設計亦相對簡潔,但有唔少細節位,對STAR WARS特別有興趣嘅絕對值得一試。

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024