{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 21 Sep 2020
【20分鐘變女神】韓國恐怖動畫《整容液》變靚惡魔都市傳說

韓國女士好整容,應該唔駛我解釋,這是韓國社會一個共識,作為最大的反諷刺,韓國拍出《整容液》呢部超級恐慌動畫電影,恐怖片你睇得多,但以動畫方式仲要非日系韓國片你夠唔夠膽睇?故事自然就係關於「整容液」先將「整容液」倒在臉盤中,再將整塊浸足20分鐘即可手動整容,透過「溶脂化骨」,變成美麗女神樣式,即時獲得第二人生,不過…之後就....男士們你會接受「整容液」女神嗎?相信作為女友答案肯定,但做老婆就.....問一問你身邊人敢唔敢睇《整容液》動畫?




電影改編自NO.1好評奇幻漫畫《奇奇怪怪》,南韓史上首部都市恐怖動畫!為了變靚,你可以去到幾盡?天生肥胖的女孩一直受盡歧視,某次機遇下得到了「神奇整容液」,只要將身體浸在整容液中,溶化身上皮肉,就能重塑出絕世美貌。她深信不疑,更藉此獲得完美面孔和身材。她走在街上,吸引所有人眼球,並迅速成為網絡熱話,更被經理人公司招攬簽為藝人!她亦重遇早已心儀的完美男神,自此事業愛情兩得意,走到人生巔峰。可惜整容液慢慢產生副作用,為了不讓完美人生被破壞,她內心的惡魔隨即現形,走上一條恐怖的不歸路…

 

日系嘅動畫大家睇得多,韓國式動畫唔知有幾多人睇過? 《整容液》有一種特殊的粗糙加強視覺上的對比反差度同震撼度,充滿怪誕暗黑風格,如果加上劇情同電影的恐懼感,呢套電影的觀感相信係非常強烈,係一部重口味作品。不過大家入場一定會有喜出望外的觀影感受,因為據我外地朋友回覆,套戲好有驚喜,但到底係咩野驚喜,大家自己入場震撼下。權威網漫評台9.9好評推介,韓國史上首部恐怖動畫橫凶出世!整容液》鐵定於108日在香港上映

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024