文:MenClub 魏文青  
POSTED ON March 06, 2023 9:00 pm

日本女電競選手たぬかな,去年因為嘲諷「矮人冇人權」而被封殺,今年初復出後又指「矮人小器又暴燥」再次炎上。不過近日一個研究就發現,原來身高真係同一個人嘅心理健康有關,而且矮人的確會更傾向擁有「黑暗人格」。所以某程度上たぬかな又唔算錯!

たぬかな

所謂嘅「黑暗人格」包括自戀、馬基雅維利主義以及心理病態,具體而言就即係自私、自負、缺乏同情心及道德、反社會行為、衝動等一系列負面特質。而是次研究就係試圖證實「黑暗人格」係個體面對地位/伴侶/生存競爭嘅解決辦法之一。

研究團隊招募咗367名美國成年人,並要求佢哋完成一份評測其「黑間人格三角」嘅問卷,並紀錄佢哋嘅實際身高,以至對於「我希望我可以高啲」、「我對於自己的身高感到滿足」等陳述嘅同意程度。以得出「黑暗人格程度」、「實際身高」以及「對於身高的滿足度」之間嘅關係。

圖片:《Spider-Man: Far From Home》

結果就發現,「實際身高」及「身高滿足度」與「黑暗人格程度」都係呈反比,即係身高越低,或者對於身高越唔滿足,個體嘅黑暗人格程度就越高,如果係本身唔高、仲要唔滿意自己身高,雙重影響下黑暗人格程度就更加高。研究團隊表示,身型較矮嘅人,難以單靠體型就令他人產生「敬畏」嘅感覺,所以為咗彌補呢個弱點,佢哋就會專追求「心理層面嘅敬畏」,例如男生會要求對方表示尊敬、要求佔有更多資源;女性就會嘗試扮演弱者以尋求保護等。

特別要提嘅係,雖然對於男性黎講,「身高」與「自戀」之間嘅反比,會比女性更加強;但於另外兩項「黑暗人格」當中,性別其實冇明顯分別。換言之,唔係「矮仔就傾向有黑暗人格」,而係「矮人都會傾向有黑暗人格」。

資料來源:The Napoleon complex, revisited: Those high on the Dark Triad traits are dissatisfied with their height and are short

14 Apr 2023
HEALTHANDFITNESS
【值得嗎?】165cm美國男因識唔到女友 豪花130萬做手術增高13cm
如果直接用130萬嚟追女仔,會唔會更有效率呢?