{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 09 Nov 2018

臨近年尾,每個打工仔都希望安安穩穩過聖誕、新年,唔想在這兩三個月突然失業吧。之但係,如果真係咁唔好彩,隱約覺得上司似乎有意將自己掃走,正處於考慮階段,如果不想在這時候被炒,就要盡最後努力爭取分數,務求令上司收回成命。

保持冷靜別發難

當發現有機會被炒魷,負面情緒如激動,憤怒、悲傷、震驚等就會充斥腦袋,一旦失去理智做出破壞行為,例如刻意做錯事,在公司大炒大鬧等,這時就真係神仙難救。請記住,目前一切尚未落實,上司正在考慮之中,別再讓他對你增加更多壞印象。

與上司真情對話

要爭取留低,最直接方法就是與上司對話,相信上司都不會不近人情至不肯向你解釋目前狀況吧。但對話前,首先要好好想清楚自己對公司的價值,為何值得留低,並長述自己有幾渴望或需要留下來,如果上司說你做得不夠好,不妨認低威、認錯,誠懇地要求多一次機會,動之以情。

提出各種留低方案

如果無法說服上司收回成命,就退而求其次,提出各種延長壽命的方法,為上司諗多幾步。例如改為合約制員工,或者多延長三個月以捱過年尾關口,又或者自願減薪留低,甚至乎調去其他部門以求活口,總知就想盡方法嘗試為自己爭取最後一個生存機會。

爭取最後機會表現自己

假設上司沒法對你許下任何承諾,指自己會詳細再考慮清楚,甚至乎叫你做好準備,不妨開始搵工,也別要咁快灰心,放棄自己,自暴自棄。謹記一日在公司工作,一日還有機會,盡最後努力表現自己,例如早到遲退,做好本份,幫助同事等,表現出自己仍然投入工作,就算已知道命不久矣也不會影響工作情緒,或者上司在最後關頭會被你打動呢。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023