{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 20 May 2019

「埋堆」兩字,聽落好難聽,好像很有機心、有目的地與同事扮友好,下屬埋上司堆,更覺得是擦鞋、博上位的行為。其實唔好諗得咁差,埋堆無論在日常工作、未來事業發展、融入公司環境都有好大幫助。

收風

每間公司都有其獨特文化,深入了解公司文化,才能在公司裡走得暢順。而埋堆就是認識公司文化的最佳途徑,因為舊同事會開心share公司的價值觀、理念、工作習慣、管理套路等,深入認識可減少不必要的撞板。

解悶

埋堆,不論是真心或假意,表面上都要與同事有傾有講,相處融洽,在沉悶及繁忙的工作之中,不至於要孤身上路,邊工作邊說笑,時間會過得快一點。

工作順利

大部份工作都需要團隊合作精神,同事間如果只得純同事關係,合作起來難免格格不入,相反,如果與同事埋到堆,遇到有困難,都較容易開口請同事幫忙,如果與其他部門的同事都埋到堆,更有助令工作變得更流暢。而且與同事埋堆,槍口可一致對外,大家一起講上司壞話,上司壓下來的工作,都有戰友分擔。

擋煞

埋了同事堆,即係大家成為自己人,工作時不但會有困難齊齊幫手解決,更重要是當做錯事,工作有所失誤時,上司追究下來,都可以一班人互相包庇,真係紙包唔住火的話,都會一起分擔責任,或講求情話。

建立人脈

埋堆,其實也是建立人脈的一種。在職場上建立人脈的重要性,相信大家都十分認同,對前途或將來事業發展,百利而無一害。作為上司,如果肯自降一下身價,與下屬埋堆,間中請下屬食飯、happy hour,亦有建立自己的班底,將來自組公司創業,也有人願意為你賣命。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023