{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 24 Oct 2017
之前同大家介紹過嘅紳士單車運動「Tweed Run Tokyo 2017」,終於喺上個週日完滿結束,MENCLUB今次亦有幸親臨現場直擊實況,可惜天公不造美,活動當日因為超強颱風「蘭恩」吹襲日本嘅關係,令活動由以往嘅戶外踩單車變成室內嘅Gathering,就等我帶大家感受一下當日氣氛之餘,仲有Nick Wooster同大家分享一下穿搭心得,去片!





當日除咗「搞手」UNITED ARROWS總監栗野宏文、Nick Wooster之外,仲邀請咗《L’Officiel Italia》兼《L’Officiel Hommes Italia》總編Gianluca Cantaro以及Norwegian Rain兩位主腦T-Michael及Alexander Helle。當然亦唔少得一班鍾情於英倫Tweed服飾、時裝、單車以及音樂嘅參加者啦!有興趣想參加嘅人,唔駛等下一年,因為嚟緊仲有11月18日喺日本愛知縣名古屋亦舉行嘅Tweed Run!


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024