{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 13 Nov 2017
曾幾何時,由NIGO®所創辦嘅BAPE®係〝裏原宿系〞潮牌嘅「龍頭」,李璨琛、林海峰、葛民輝、木村拓哉、陳冠希、余文樂、Pharrell Williams、Rihanna等一眾90年代至00年代嘅潮流Icon都係其用家,當年喺中環開設首間專門店BAPE STORE®簡直令人瘋狂,甚至養活咗無數咁多間「水貨潮店」。但經過尋晚之後,相信BAPE®都可以正式宣布「玩L完」!


皆因今年TVB 50週年(其實又有幾多人會想知佢幾多週年),就搵嚟BAPE®合作推出「台慶別注」Tee款(講真我都係見到fb有人講先知),當日嘅Rihanna著用變成今日嘅〝汪阿姐〞,木村拓哉、陳冠希、余文樂變成洪天明、「巴斯光年」同曾志偉,點解「玩L完」?相信都唔駛畫公仔畫出腸喇掛!


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024