{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 15 Nov 2017
正所謂〝你老豆我十零歲就喺Disco做DJ〞,今時今日仲興唔興喜愛夜蒲我就唔知,但係去得Clubbing嘅無非都係想「搵嘢食」,如果有間夜店入面以女人夢幻逸品CHANEL作為主題,囡囡質素相信都唔需要懷疑!


上個週末,名為「The Coco Club」嘅派對正式面世,雖然係由CHANEL官方舉辦,但實際上卻唔係一個真嘅夜店,而係CHANEL一個別注Pop-up Store,兼為品牌旗下Boyfriend手錶舉辦嘅一場特別派對。派對當晚整個場地均以CHANEL作包裝,一張桌球檯一張椅子都極盡奢華,加上Jacquelyn Jablonksi、Hanne Gaby Odiele、Cindy Bruna、Leigh Lezark等一眾巨星都蒞臨現場,現場亦有DJ Henri進行表演,相信不久嘅將來,真正嘅The Coco Club夜場有機會會成事!


作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024