{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 07 Dec 2017
隨住年齡嘅增長,我哋最常接觸嘅飲品由牛奶同可樂變成咖啡,的而且確對於班Coffeeholic嚟講,咖啡確實係佢哋嘅精神食糧,而泡過咖啡嘅咖啡渣亦係生活中嘅好幫手,除咗可以去污、消臭、防蟲之外,原來仲可以染布!

喺東京都恵比寿起家嘅猿田彦珈琲(Sarutahiko Coffee),無論員工制服、店鋪環境同咖啡杯包裝都散發陣陣潮味,早喺2015年PORTER 80週年大壽之時,雙方經已合作推出一款別注Drip Bag。兩年後雙方再度合作,今次更從日文「出涸らし(意指茶葉或咖啡泡完後嘅狀況,一句講哂即係渣滓)」中得到啟發,利用特別嘅染布技術,將咖啡渣用到最後一滴,「泡」製出兩款2-Way Bag,定價分別為15,000Yen及18,000Yen,12月13號於4間指定猿田彦珈琲店(包括表参道店)及網店正式發售。

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024