{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 13 Dec 2017
BAPE®嘅NIGO®係愛車之人就係人都知,印有經典1st CAMO圖案嘅Ferrari、McLaren、Mercedes-Benz等聯乘別注車款,均出現喺香港同澳門不下數次,現實要揸到當然冇乜可能,但如果喺Game入面呢?仲要有埋UNDEFEATED同Anti Social Social Club(ASSC)?有冇咁勁先!

有NIGO®做媒人又有咩係冇可能!今次由BAPE®領頭嘅《Gran Turismo(GT)》合作企劃,衫襪配件呢類單品當然少不了,但重頭戲唔係啲衫,而係3大街頭單位以自家嘅招牌元素,各自為《GT》製作出專屬賽車塗裝!BAPE®揀咗Mercedes-AMG GT S、UNDEFEATED揀Porsche 911 GT3 R而ASSC則為McLaren 650S換上招牌嘅粉紅色調,除咗早幾日喺PlayStation Experience 2017以真車亮相外,更會喺《Gran Turismo》遊戲世界內登陸,超有Gimmick!

談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024