{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 21 Dec 2017
時裝廣告同大家日常生活出現嘅廣告好唔同,時裝廣告甚少Hard Sell某樣商品,反觀係借廣告表達當季創作理念同生活態度,從而提昇品牌形象,所以幾十年嚟名牌廣告都會搵當紅Model或者名人去拍攝,例如Kate Moss、「咸爺」David Beckham等等。不過凡事冇絕對,例如最新嘅GUCCI 2018春夏平面廣告,就為大家呈現耳目一新嘅感覺。


呢輯名為「Utopian Fantasy」嘅數碼油畫廣告,喺GUCCI創作總監Alessandro Michele專誠邀請西班牙插畫家Ignasi Monreal一同創作嘅成品,擅長幻想主義風景油畫嘅Ignasi Monreal,同喜愛復古主義嘅Alessandro Michele一拍即合。Monreal利用維多利亞時期嘅畫風,與象徵現代嘅元素例如睇緊Google Map嘅騎士結合,就好似當下GUCCI嘅風格一樣充滿復古趣味。邊個話名牌廣告一定要用真人Model?

Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024