{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 04 Jan 2018
Champion嘅Sweater同Hoodie一直都係唔少人嘅襯衫恩物,其中單係「日版」Champion,已經迷得香港人一陣陣,若然再有BEAMS嘅「加持」就更加不得了!因此雙方每季嘅聯名系列都係大家最期待嘅事,亦成為日本潮流界嘅「定番聯名」,而全新嘅系列亦將會喺2月中正式推出!


屬於2018春季嘅BEAMS x Champion系列,設計重點在於「特大Logo」、美國國旗,以及近年喺潮界大熱嘅袖位加直寫Logo嘅設計,製作出Coach Jacket以及兩款棉製運動長褲,售價分別為¥17,064Yen以及¥11,880Yen,冇過份浮誇嘅設計,三個字「夠好襯」已經值得大家入手吧!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024