{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 04 Jun 2018

今年美國NBA總決賽,又係勇士鬥騎士。然而經過兩場比賽後,大家嘅視線反而集中喺比賽其他方面(例如Jr.Smith…),至於LeBron James就以作客身份來到甲骨文球場,以他粗壯的身型,穿上一套又一套灰色THOM BROWNE西裝,其中短褲仔襯長襪的outlook,實在有點耐人尋味....


而外國媒體更為LeBron James計算佢著左幾多錢上身。根據Game1套THOM BROWNE西裝,佢總共穿上約US47,000(大概港幣37萬),當中最貴係佢隻鱷魚皮皮袋價值us41,000,但成套衫仲未計佢隻錶喎...

至於今日Game2 紅襪襯白波鞋,同樣又係短褲仔出征,呢套時裝化的西裝,相信唔少人都心諗「時裝嘅嘢...」

今屆季後賽起,LbJ帶領的騎士隊每逢作客就與隊友們穿上隊制服,全都屬美國紐約著名設計師Thom Browne名下設計的西裝,看看平日THOM BROWNE的造型照,理應是相當穩陣的時裝,但放在LeBron James身上,令人想起另一位球員Rusell Westrbook的時裝風格,帶有一種喜劇感。

作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024