{ SKIP }

POSTED ON 01 Sep 2018

還記得今年年頭 Off-White 喺開設台灣第一間專門店嘅期間,同時發佈埋品牌新支線 "FOR ALL" 系列,顧名思義,For All 即係針對著大家,其設計唔會太難入口,簡單為主,而價錢亦比平時嘅Off-White 平咗一大截,實得人人有 Off-White 著。(雖然對我嚟講都係貴)

當時就主要用兩個設計去推出咗合共四件產品,兩個設計更被賦予 "01" 以及 "02" 嘅篇號,而且分別推出一件T-Shirt 同埋 一件Sweatshirt。

喺半年後嘅今日,"FOR ALL" 呢個Sub-line又有動作啦!今次嘅釋出同上次一樣,同樣係有兩個唔同嘅 Graphic 設計,並分別推出一件T-Shirt 同埋 一件Sweatshirt,而且同樣都係有用篇號做定位,分別係 "03" 同 "04"

"03" 嘅背部 Graphic 係以 Mona Lisa 為本去設計;而 "04" 則係 Off-White 經典嘅 Arrow Logo,各有特色。要Classic嘅有,特別啲要個古雅靚女嘅都有。

橫掂睇開玩開Off-White 嘅人嘅 Buying Budget 都唔會少,今次呢個 "FOR ALL" 擺明車馬用 Budget Friendly 作定位,唔差在買哂兩個Design啦!

Off-White OFFICIAL WEBSITE
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024