{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 11 Sep 2018

Palm Angels 呢舍服裝品牌雖然歷史唔長,喺2014年創立,但係已經喺瞬息萬變嘅潮州界別企穩陣腳。無他嘅,畢竟 Palm Angels 嘅主理人——Francesco Ragazzi 來頭並唔細, 佢係 Moncler 藝術總監兼攝影師,無論係呢行嘅墨水定人脈佢都有一定拿捏,更令佢品牌首季就已經成為全球焦點。

當然, 品牌嘅定位亦令 Palm Angels 呢個品牌食盡兩家茶禮。雖然大多數人都將 Palm Angels 定位作 "Street Wear" ,但係憑住 Francesco Ragazzi 多年嚟喺 Hi-Fashion 方面嘅浸淫,喺設計元素上面亦不限於傳統 Street Wear 嘅 Graphic Design 或色彩元素;Palm Angels嘅商品亦有係以 Material 同埋 Cutting 著手嘅設計;同時亦有極簡約嘅設計單品。我個人會喜歡將佢比喻作「高檔版嘅STAMPD」,因為佢都 STAMPD 一樣,無論你著開咩Style,睇佢嘅Catalog都總會有啲嘢係你覺得:「唔錯喎。」

簡單啲講, Palm Angels 呢個品牌食正而家嘅 Trend —— Hi-Street 風格,憑著天時地利人和嘅優勢,想唔彈起都難!

就喺琴日,Palm Angels 就喺 Instagram 出咗呢個 Post,釋出同 Billionare Boys Club 嘅合作單品:

View this post on Instagram

Me in 2004 for you in 2018. ICECREAM.

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

繼早前 Palm Angels 宣佈會喺來年嘅 SS19 會搵 Suicoke 同 Under Armour 推出聯名系列後,今次再次有聯名消息釋出。如果比我去諗吓 Palm Angels 同 BBC ICECREAM 嘅關係嘅話,我除咗答你佢哋都係嚟自美國之外我都諗唔到其他關聯 (大家仲有嘅Comment比我知),但係喺呢個 Post 我哋除咗可以知道呢件 Baseball Jacket 嘅正面有 Palm Angels 嘅標誌性歌德字樣外,心口位亦有 ICECREAM 嘅 Brand Logo,喺後面更加有大大個以 Swarovski 砌成嘅 ICECREAM LOGO。又係街頭奢華兩者兼具,不過內文就仲未有透露幾時推出,只有 ”Me in 2004 for you in 2018. ICECREAM.” 一句。

細佬我作為 BBC 同 ICECREAM 嘅 Fans 就又驚又喜啦,畢竟 BBC ICECREAM好耐都無大動作,近幾季嘅設計都未有太大驚喜,希望呢次嘅聯名並唔只推出一件單品,更希望 BBC ICECREAM 佢哋可以重新浮上水面。
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024