{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 19 Nov 2018

Anti Social Social Club 自從品牌開立以嚟可以話係扶搖直上,喺初期就已經被各大小明星著用造成明星效應,而因此成名後亦相繼同各大小不同範疇嘅品牌合作,推出聯乘系列。



最近期嘅兩個就係今個月月頭先出完嘅 Anti Social Social Club x HONDA 嘅聯乘系列;仲有兩個月前同 COMME des GARÇONS 嘅支線 CDG 推出嘅聯乘系列。

點解吸引到咁多明星著用同品牌去進行合作呢?好大原因當然係因為 Anti Social Social Club 嘅 Founder ,Neek Lurk 曾經喺美國元老級街牌 Stussy 擔任 brand marketing director 一職。除咗經驗外,行內嘅人脈都畀佢打通哂!

值得一提嘅係 Neek Lurk 係一名美籍韓裔,所以呢個創立喺 LA 嘅品牌, 某種名義上嚟講可以話係一個韓國牌子。

重點嚟啦,早兩日 Anti Social Social Club 就喺 Instagram 突發宣佈同 BT21 合作推出聯乘系列。到底 BT21 呢隻卡通人物係咩嚟呢?其實就係韓國當紅男團 BTS 防彈少年團所設計嘅一個 Character。


View this post on Instagram

系列多達有幾十款嘅單品,有Hoodie,T-Shirt,Caps等等。當中最特別嘅係呢個系列嘅單品中更有 Line Friends 嘅卡通人物亂入其中,實行吸引班妹豬買。

 

https://bt21club.com/


對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024