{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 10 Dec 2018

Timberland 喺潮流界當中都有佔一位置,除咗其 Classic 嘅小黃靴之外,品褲更經常與其他潮流品牌合作,單單係今年已經先後同 A Bathing Ape,Undefeated,Atmos,Monkey Times 等等潮流品牌推出衣服或鞋款商品。



無論 Classic 啲想玩 Worker Style;又或是追開潮牌嘅你,喺 Timberland 當中你都有得選擇。

三對靴款以 Nba 球隊作主題,第一對就喺白色鞋身上隨機印上各隊球隊 Logo,什有NBA x Supreme x Nike 嘅 Air Force 1 Hi 嘅既視感;而另外兩對則分別以 Golden State Warriors 和 Chicago Bulls 為主題,鞋身用上兩隊球隊嘅配色,並喺吊牌印上球隊 Logo。

而服飾方面亦是以該兩隊作基調而打造,當中 Varsity Jacket 喺用料上更見心思,令其外觀更見復古氣息。

Timberland 與 Mitchell & Ness 嘅聯乘系列已於 Timberland Online Store 上架。 鍾意NBA嘅你,冬天無得著波衫出街又有得選擇吓啦。

https://www.timberland.com/releases/mitchell-ness.html

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024