{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 12 Dec 2018

男士們身上或許無一件嚟自 Tiffany & Co. 出品嘅 Items,但係你同佢嘅關係亦無想像中咁疏遠。因為身邊嘅女性們可能亦曾經為 Tiffany & Co. 推出嘅 Jewelry ,錶等 Accessories 為之瘋狂,所以作為伴侶嘅你難免對其品牌有所認知。

但係近年 Luxury Brand 深受 Street Fashion 文化影響,除咗令 Hi-Street 風格抬頭外,傳統 Luxury Brand 亦有因此改變其銷售方針。以 Tiffany & Co. 作例,其 Lifestyle 支線 "Everyday Objects" 就如街牌一樣將日常用品加以設計及重塑,同時藉此大賣「玩味」情懷,看似無用,卻偏偏 Gimmick 成份重。



無論係各式文具,樂器,運動用品或工具…Tiffany & Co.嘅支線 "Everyday Objects" 均有涉獵在內。當中近期最為人津洋樂道嘅相信就係呢款喺今年年中推出,名為「Crazy Straw」嘅金屬飲管,除咗食正「走塑」風氣外,其價錢亦更加令人印象深刻,最平嗰款已經高達 250 美元。

而最近,Everyday Objects 亦有新商品上架,是次上架新品為一套十粒嘅積木玩具套裝。套裝當中九粒積木以美國胡桃木及純銀打造;而最後一粒則全以純銀打造,而且每一粒積木均附有獨立編號同埋品牌名。而最最最重要嘅價錢,則係一套高達 1650 美金。

有錢,又鍾意砌積木嘅大男孩,今次可以買 Tiffany 比自己啦。


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024