{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 18 Dec 2018

球鞋潮流都 Run 咗咁多年啦,而成個球鞋 Market 基本上都係由男士主導市場,畢竟波鞋最大嘅市場就係男性,所以令各大小廠商推出特別波鞋時大多都只係會針對成年男士而設計。

球鞋潮流都 Run 咗咁多年啦,而成個球鞋 Market 基本上都係由男士主導市場,畢竟波鞋最大嘅市場就係男性,所以令各大小廠商推出特別波鞋時大多都只係會針對成年男士而設計。

呢對 Nike Air Max 97 LX ,驟眼睇同之前出過嘅 Air Max 97 "Gold Bullet" 無咩分別,但係埋近啲睇先知內有乾坤…



鞋身雖與金子彈無大差別,鞋面以金色打造並配以白色中底及紅色 Swoosh Logo;但最大特色之處就係,鞋面上均有鑲上 Swarovski® 水晶,一有光線照過對鞋,啲 Swarovski® 水晶立即 Bling Bling, 球鞋都能帶出 Grand 味

事實上, Nike Air Max 97 LX 亦唔係第一次推出,早喺上年年中就推出過黑色同銀色,而鞋面一樣以 Swarovski® 水晶作重點。上次走寶嘅妳,今次呢對更見搶眼嘅金色無得走甩啦;作為男鞋子嘅你,送對比伴侶亦為好選擇。

呢對 Nike Air Max 97 LX 將會喺 12 月 26 日 上市。


https://news.nike.com/footwear/nike-air-max-97-gold-swarovski-crystal



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024