{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 28 Dec 2018

每一年嘅農曆新年要買新鞋著,對我哋呢啲從小生活喺大中華圈子入面嘅人嚟講,已經係根深柢固嘅 Concept;之但係各大運動品牌會喺農曆新年推出特別嘅波鞋 Collection 呢個風氣就真係唔知幾時開始出現。


2018 年都就到尾聲,不妨回顧吓兩大運動牌子—— Adidas 同埋 Nike 為狗年推出咗啲咩新年限定鞋款啦,我個人覺得將招財進寶塞入 Air More Money 度簡直係貼題度MAX(雖然唔關狗事)。

去到下年豬年,Nike 就搶先一步,出咗 "Year of the Pig" 球鞋系列嘅新聞稿,鞋款更包括有 Jordan 系列、Air Max系列、Kyrie,Zoom Pegasus 以及旗下Converse鞋款。

當中 Nike 更標榜部份鞋款採用 Bai Jia Yi —— 百家衣呢樣中國傳統 Patchwork Pattern,將歷年設計過嘅 Chinese New Year 元素拼埋一齊。



建議零售價:

HKD 1,499 – 1,599



https://news.nike.com/news/nike-chinese-new-year-collection
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024