{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 31 Dec 2018

如果話世界上最出名嘅老鼠係米奇老鼠,最出名嘅鴨係唐老鴨嘅話,世界上最出名嘅刺蝟應該就係超音鼠 —— Sonic the Hedgehog 啦。

呢隻由 SEGA 創作出嚟嘅虛擬人物由第一隻遊戲 ——Sega Genesis 嘅 Sonic the Hedgehog 開始,誕生至今已經經過咗廿七載。喺呢廿幾件間除咗發行咗無數隻嘅遊戲系到之外,更有推出過漫畫,動畫以及一系列周邊。話佢同行任天堂嘅吉祥物係 Mario 嘅話;Sega 就一定係 Sonic。

適逢下年就係 Sonic 誕生廿八周年,SEGA 亦順勢公布將會推出真人化(我更偏好稱為「寫實化」)電影,雖然大家睇完 Trailer 都劣評如潮,但係大家即管靜觀其變,睇佢夠唔夠對面比卡超抽!

唔知係咪要做定個勢,Sonic 就喺 2019 年嘅第一日正式推出與潮牌 XLarge 合作推出嘅聯乘系列。除咗有最例牌嘅就咁印 Sonic 嘅 Characters 喺 T-Shirt 以及 Sweatshirt 之外,亦有一款兩色嘅 Baseball Jacket ,用上刺繡繡上 Sonic The Hedghog 喺背脊,正面亦有 Fleece 料嘅 大 S 字喺正心口,而且配色亦以藍橙撞色更見 College 味;另外更有一件 Mockneck Pullover 亦見精采,正面以傳統 Photo Print 印上 Sonic Poster,手袖位亦有以異色塊撞色加上 X-Large 字樣飾條營造 Details。

 

X-Large 同 Sonic 推出嘅呢個 Collection 嘅推出日期剛才先提完,就係 2019 年 1 月 1 日,於日本 X-Large 店鋪,以及 B's X-Large 嘅 Online Store 開賣。放心,接受海外 Credit Card,想買嘅無藉口唔買啦。

Calif XLARGE Online Store

View this post on Instagram

2019.1.1.tue XLARGE®×SONIC THE HEDGEHOG #xlarge #xlargejp #sonic #sonicthehedgehog #sega

A post shared by XLARGE® OFFICIAL (@xlargejp) on



對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024