{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 14 Jan 2019

新年買新鞋呢個概念除咗係傳統,亦成為一眾鞋頭們將自己嘅購買行為合理化之概念;而球鞋廠商亦不負眾望,近年均會推出農曆新年鞋履系列,而美國代表 Nike 就早喺上月月尾已有推出有關新聞,而鞋款亦陸續面世中。詳見以下文章:

【新年買新鞋】Nike將於農曆新年推出"Year of the Pig"球鞋系列

相反 Nike 多年嚟嘅主要對手 —— Adidas 嘅手腳就明顯慢咗啦,上周開始先發佈其有關農曆新年球鞋系列嘅消息,但快慢並不為重點,畢業新年距今仍有大半個月,即管睇睇 Adidas 是否「慢工出細貨」。

Pharell x adidas SOLAR Hu Glide “Chinese New Year”

首先第一對就係由 Pharell Williams 與 Adidas 聯手設計之新新款——SOLAR Hu Glide,再重新配上具新年氣息之配色。全鞋主要以紅色作主要色彩,並以金色作點綴。

adidas UltraBOOST 4.0 2019 “Ren Zhe Edition”

而第二對則為 UltraBOOST 4.0 鞋款,作為 Chinese New Year 常駐軍,今次 UltraBOOST 喺用色方面則比以往用色低調:簡單喺黑色嘅 UltraBOOST 上換上大紅色三間 Cage,鞋舌上亦低調印上 “Ren Zhe Edition” Tag,鞋帶亦用上Print Lace。

adidas NMD R1 “Chinese New Year”

至於心機之作實為呢對 NMD R1 莫屬,第一眼望似平平無奇,同樣喺全黑鞋款上換上紅色三間以及鞋 Tag 就了事,實則內有乾坤,鞋跟位以多樣色線繡上中國龍樣,Detail 位加分。

 

三款 Adidas Original 中國農曆新年系列鞋履已在國外陸續上市,以往年經驗香港 Adidas 亦會齊款到著,有興趣嘅朋友自行 Mon 實。



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024