{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 27 Feb 2019

當世人們提及到「潮流擺設」時,不論係相對大眾化之一系列 Medicom Be@rbrick 公仔,又或是各大小品牌推出如 Cushion 或掛畫等等…無論如何佢哋都脫離唔到世人對此覺得「唔等使」之態度,皆因擺設終究只是一件擺設。



而來自日本之元老級品牌 A Bathing Ape 亦曾經推出一系列「潮流擺設」例如 Be@rbrick ,唔係拎嚟踩嘅 Skateboard Deck,模型車等等,當然亦係華而不實佔大數。



但因科技之進步,同時有更多 Devices 支援到 Wireless Charge,A Bathing Ape 亦同時睇中商機,推出呢一件係擺設,同時又係一件 Gadget 之 Ape Head Wireless Charger。

圖片說明一切,就係一塊以 Ape 頭造型打造之 Wireless Charger,有型得嚟又有實用性,買返屋企唔怕比老婆呀媽話無用;拎返公司放喺枱面又能夠一邊幫 Devices 充電,一邊低調地散發個人品味,要有。

呢隻 Ape Head Wireless Charger 將會喺三月二日喺 Bape Store 上架,有心人務必自行準備。



Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024