{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Dec 2018
傳統上男人欣賞女人嘅身體,唔係睇胸前雙峰就係豐臀美腿,但中間嗰截就硬係好似冇咩人理咁。其實一條纖腰都可以好性感,尤其係一條練出適當肌肉嘅纖腰,就更加係令人感到非常肉緊。就好似呢位Stefanie Knight咁就係好例子啦!

Stefanie Knight 係一名來自加拿大嘅模特兒,同時亦係一名軟色情(Soft Porn)嘅演員。所謂Soft Porn就即係有裸露,會見到性器官,但唔會「打真軍」嘅虛龍假鳳,最常見嘅就係歐美成人雜誌中嘅裸照或影片。而Stefanie實在又真係曾經登上過《Playboy》,並因而廣為人識,至今Instagram上已有130萬Followers!或者係因為身體經常要見人嘅關係,所以Stefanie操得相當Fit,豐乳肥臀不在話下,條肌肉分明、絕無一絲贅肉、而且一睇就知佢擺動起上黎會相當有力嘅纖腰更是畫龍點睛!唔使煩啦,睇完相即刻上網Search下佢啲片,包你有個愉快嘅晚上!

stefanieknight on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024