{ SKIP }
文:王貽興  圖:互聯網
POSTED ON 10 Mar 2019

泰國有榴槤大王為女兒招親,條件優厚,外父大人有10架車又有幾間屋,招婿要求也簡單,不需高學歷只需識字,節儉不賭博,勤力上進,喂,大把港男啱晒要求啦吓話?

最緊要係,個女仔外表係OK既,仲要大學畢業,所有嘢都好吸引……

原諒我比較陰謀論,只因亦舒姐姐說過,如果一件事或者一個人好得看起來不像真的,那麼大抵也不可能是真的——問心,如果家底咁厚,條件又好,條女又唔係畀人困響地牢一世封閉既女仔,後生細女,讀過大學,識人機會一定唔少,點解到依家仲係搵唔啱人?

只要看過古往今來的戀愛配對真人騷,你自會明白,那些外在條件越像樣越OK,但越是聲稱自己單身冇人追冇人要的,要不就講大話,要不,其實面果浸冇講到既部分,一定隱藏咗啲棘手死症,才會一直遇不對人……

譬如聲稱只需勤力上進,不需很有錢的女子,實際上見面相處過後,卻會因為你冇車冇樓覺得你「未夠上進」,懶理你一直努力進修,工餘自學不懈;又或者表面上說合眼緣即可,但原來實際上係因為睇慣偶像劇,只有去到偶像劇男主角級數的男人,才合她的眼緣……

正如網上很多招聘廣告,表面上是年齡不限,男女均可,但原來這八個字只是怕被人告他們歧視,才寫出來做做樣子,實際上根本門檻就高過他們生響額頭果對眼,你以為自己都有機,實際上卻是對方連眼尾都唔望你一下……

就像我們在交友APP裡掃過的對象,只要稍有經驗就知道,裡面不時出現的模特兒級數美女,喂大佬,如果真係冇執相,出到嚟唔係飯托Karen咁款,真係靚到咁,洗鬼用呢啲APP識人咩?肯定有景轟啦吓話?

試過有麻甩仔唔信,照傾照約照沉船,結果不出幾款:A.原來真係用假相或者執到阿媽都唔認得;B.條女原來係做美容投資或者Sales行業,兜生意既;C.發覺原來係條女性格好有問題,根本冇辦法正常相處……

無論香港定泰國,都唔會有咁大隻蛤乸隨街跳,做人又好,做兵都好,還是貼地啲現實啲好。

作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024