{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Apr 2019
世界美女何奇多,就算有網絡嘅幫忙但其實都係永遠睇唔哂,而美女嘅世代更替又鬼咁快,有時到你發現原來有呢個靚女存在嘅時候,佢可能已經消失於歷史之中。好感慨呀可?係呀,因為我近排搵到呢位Alena Ushkova,但睇黎我黎遲咗啦!

我當初係喺外國討論區見到Alena嘅相,睇個名就知來自俄羅斯嘅佢有一頭金髮、雪白肌膚、精緻面孔,好簡短地講就係靚得好乾淨,乾淨得黎好性感。咁既然咁靚就緊係即刻去搵佢個Facebook、IG黎Follow下啦!但無論我點搵、甚至搵埋俄羅斯版Facebook 「VK」,都搵唔到一個佢仲有更新嘅Acct,網上搵到嘅相亦都至少有一年歷史,唔知佢係咪已經收咗山呢?

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024