{ SKIP }
文:王貽興  圖:互聯網
POSTED ON 07 Apr 2019
電視劇《福爾摩師奶》終於完結,所謂福爾摩師奶,到最後原來都只是個欠缺精密頭腦,不夠聰明,推理能力水平,卻喜歡鳩估的師奶,這套劇也一如大台以往劇集,所有劇種都只是包裝花紙,到最後都是sell溫情柴娃娃的煽情師奶劇,睇完,你只有一個結論,就是我地身邊條女,原來都真係好鬼福爾摩師奶……
即係咩?即係唔叻但扮叻,明明冇推理頭腦,但又鍾意成日鳩估,懷疑呢個,懷疑果個囉。
佢會因為你近排應酬工作被迫add了誰的fb或者ig就思疑你同果啲人曖昧搭上,又或者看到你最近公開覆過誰的留言,就開始chok你同果個人熟唔熟,有冇見過,點識返嚟,點解add佢,有咩關係,但其實,男人真正有意思有景轟甚至食緊既對象,根本就唔會咁蠢咁揚,公開對話,公海調情,擺明彈入彈出打我吖笨……
網上有張潛力圖正好說明女人推理思考的自以為是:一男一女坐在沙發,男的愁眉不展,彷彿在煩惱什麼,女人就在想,我條仔係咪因為覺得呢排冇時間陪我所以好內疚好心虛,諗緊點樣補償我呢,但其實條仔只係諗緊今晚車仔對利記個教練會排咩陣,或者應唔應該課多次金去抽個SSR返嚟……
但這不代表女人就永遠估錯。才不。女人很多時候都很神準,但靠的是她們的第六感、直覺,用右腦感應,而不是左腦去推理思考。只是最諷刺的卻是,女人明明都是用直覺去鳩估一個男人,覺得你咁咁咁,但當你嘗試跟她解釋、講道理,說她們不要再無的放矢,感覺行先,她們又會堅持自己是用邏輯思考,她們的所有結論,都是經由縝密推理得出來的……
哪需要証據呢,呢度又唔係法庭,佢對眼就係証據,除非你唔愛佢,就可以據理力爭,否則,佢用左腦又好,右腦又好,冇用過腦都好,最後你都只可以乖乖投降,割地求和,唔係點啫?好似開膛手傑克咁劏開佢十碌八碌咩唔通。
作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024