{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Sep 2019
自從有互聯網,大家要睇靚女就容易好多,去討論區去Facebook去IG隨便撳兩撳,啲靚女多到你睇唔哂!但正正就係因為太多,所以有啲明明高質嘅靚女,竟然會冇咩人知道!就好似呢位Elizabeth咁就係啦!

Elizabeth嘅IG目前只有區區1700個Followers左右,喺香港街頭隨手捉個女仔嘅Followers人數可能都要比佢多,但你睇佢有幾咁可愛嘅臉蛋、幾咁玲瓏嘅曲線,呢位熱愛打排球嘅美少女係絕對值大家支持!而且唔止去IG Follow佢呀,佢仲參加咗外國雜誌《Maxim》嘅每年重頭戲「Maxim Cover Girl」,依家分組階段排第三咋,再睇睇佢同組其他人,你就知佢有幾高質啦!又BTW,Elizabeth喺大學係讀生物學……唔知佢對繁殖有冇咩特別研究呢下?

elizabethxcutler on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024