{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 Mar 2020

女性生理學,大家由十幾歲睇片睇圖睇到依家,相信都非常清楚;但女性心理學呢,大部份男人都係唔識——唔係我哋唔想知,而係我哋想都唔會知,因為班女人自己都自己都唔知自己想點。你話如果有個人可以同我哋分享下女人究竟諗啲咩,而佢本身又係一個靚女咁你話幾好呢?

咁呢位「Viki_Virgo」就可能幫到大家!事關雖然一睇就知,呢位本名Viktoria Makarenko、來自烏克蘭嘅22歲女仔係一個樣靚身材正嘅Model,佢甚至仲有經營自己嘅Patreon賣下相咁,但根據佢Instagram上嘅自我介紹,佢同時亦係一個心理學家。試想像下你想了解佢生理,但同時佢又可以話你知女人嘅心理,真係身心靈都有得著呀!

viki_virgo on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024