{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 26 Nov 2021

相信有睇日本真人戀愛節目《雙層公寓(Terrace House)》嘅朋友,都對身為主持之一嘅「トリンドル玲奈」印象深刻,事關佢擁有德國及日本血統嘅佢,五官好似洋娃娃咁精緻又有氣質非常標青。最近佢就宣布即將喺出年1月23日出寫真賀30歲牛一,而且強調入面會有前所未見嘅性感水着同內衣造型,不過大大話話都要等成2個月,咁就同大家重溫一下舊相望梅止渴先啦!

今年29歲嘅「トリンドル玲奈」爸爸係德裔奧地利人,媽媽係日本人,出生於奧地利維也納嘅佢,自細就因為爸爸工作關係而先後定居過日本、奧地利、法國及美國等多個國家,但正因為咁所以學識流利德文、英文以及日文。而佢嘅167cm身高加上精緻嘅五官,令佢早喺高中時期就被星探發掘,繼而出道做Model,曾經擔任過著名時尚雜誌《ViVi》專屬Model,而目前就係另一本時尚雜誌《with》專屬Model。

除咗Model事業之外,「トリンドル玲奈」早於2012年就跨足影視圈,出道作為《黑之女教師》,而且同恐怖片好似特別有緣,先後出演過《咒怨:死結的開端》及《真實魔鬼遊戲》等驚悚電影。現時最新綜藝作品就係由ABEMA製作嘅戀愛節目《私たち結婚しました(我們結婚了)》第2季,佢將會同男星「浅香航大」扮結婚做夫妻,之後一齊做下任務嗰啲,有興趣嘅朋友可以留意一下。

資料來源:instagram@toritori0123
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024