{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Aug 2022

唔少女士都認為,只要個女仔身材夠大男人就會覺得佢正。但我認為咁樣就未免將男人睇得太過膚淺——係,「大」的確係更易得到我哋嘅歡心,但如果只係得某部份「大」,其實並唔能夠滿足我哋。真正嘅「好身材」,係要大得黎個比例又要啱!咁所以以下呢位「名取くるみ」就應該好符合男人嘅審美角度?

現年26歲嘅「名取くるみ」,於2018年出道於藝能界,2019年9月推出第一隻個人寫真DVD,正式以水著偶像身份出道。不過要講到佢嘅成名作,就一定要數佢於2021年《Flash》舉辦嘅選美活動「Miss Flash」中獲得總冠軍,同年加入著名賽車女郎隊伍「Pacific Fairies」,再於同年嘅「賽車女郎大賞」中,入選新人部門嘅最終名單,令其名氣急升。

做到賽車女郎仲要拎到獎,你或者會以為名取くるみ係個身高170cm以上嘅高身長美人,但實際上佢嘅身高只有160cm,絕對稱唔上係高頭大馬。但就因為佢擁有D Cup上圍再加腹肌都出哂黎嘅纖腰,令佢睇落非常修長,難怪被日本傳媒稱為「奇蹟的黃金比例Body」啦!

圖片:_miru960616 on IG

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024