{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Nov 2022

早幾年新聞好流行提起「一帶一路」,不過隨住世界政局改變,最近期提起「一帶一路」,已經係解釋緊柬埔寨個KK園區究竟係點樣黎。新聞上嘅一帶一路冇人提唔緊要,日本寫真界就仲有人記得「一帶一露」,而佢就係日本IG寫真女王「似鳥沙也加」!

其實我哋早於2017年就已經介紹過似鳥沙也加,佢嘅成名之路開始於2016年,當時佢於自己個IG發佈自己影嘅性感寫真而打響名堂,被譽「IG寫真第一人」。由於佢啲寫真露出度…呀唔係,係誠意十足,所以好快就人氣急升。後來更一步一腳印咁打入主流媒體,去年IG Fans人數突破100萬,日本媒體稱之為「IG寫真女王」,多年亦為N本雜誌拍過N次寫真,真係睇到大家腳都軟埋。

不過,原來似鳥沙也加一直都冇出過實體嘅寫真集,直到今年先首次推出名為《Ribbon》嘅第一本。Ribbon點解呀?絲帶。點解本寫真集叫絲帶呀?因為喺寫真集入面,佢有一個造型就係用條粉紅色絲帶遮住兩點上陣!日本嘅一帶一露果然係特別吸引!

IG:uw.sayaka

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024