{ SKIP }

POSTED ON 09 Dec 2016



經歷過多年來節日外出用餐嘅經驗,即使女伴內心有一種要去fine dine食好西嘅幻想與衝動,

你一諗到出去食,要搵要訂要同人迫總之要安排好晒,其實呢種屬於男人嘅心理陰影,你實明!所以呢,今年我決定......喺屋企食!想要浪漫晚餐,唔使用燭光都可以好warm,當然有人準備晒所有食材就最好......



坊間有不少食品網店提供火鍋速遞,打個電話上個網訂就翌日送到,好似呢間主打高級海鮮嘅火鍋速遞Seamart。只需喺網站選好鍋底、海鮮、肉品,成個套餐就會全部包裝得靚靚仔仔送到上門,完全唔需要自己動手買,超方便。加上成個箱到送黎,好有拆禮物嘅感覺,過節啱晒。

最怕速遞送到上門一打開碟碟食物甩皮,包裝得好的食材,睇到都安心亞丫!


Seamart主打鮮活海鮮食材,在本地漁行取貨,價錢和質素都有保證。火鍋食材每朝新鮮在工場處理,最遲前一日晚上10點前下單,翌日即可送貨。



材料都準備好,咁你喺屋企可以做D咩?唯一你要準備嘅,同時又係打邊爐最緊要嘅,個煲呀!!慳返黎來嘅時間,你仲可以去準備佈置屋企(氣氛才是節日嘅重點吧),或者喺屋企搞下花臣,用Hennessy調下酒,你明白的,節日係需要酒精先圓滿盡性(興)嘅!


Seamart

網址:http://www.seamart.hk/



女生們經常說「如果一個男生有愛心/孝順,那他差極也有個譜。」但你卻很少聽到有男生把「有愛心」和「孝順」列為擇偶最主要的條件——就算真的有人這樣說,你也不會信吧? 但世上總有人能夠用愛心打動一切,例如Sar ...
xmas
愛心の彼女 - Sarah Chan 陳婉晴 (與Guinnix)
20 Dec 2016
有甜美的外貌,又是不是代表她本人就是個甜美的女生?出道八年,難道又不可以是個新人?
xmas
甜美の彼女 - Hillary Lau劉沛蘅
16 Dec 2016