{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 03 Feb 2018
剛剛於荷蘭阿姆斯特丹公開,就是這部第四代平治(Mercedes-Benz)A-Class。輪距增長30mm,亦闊14mm,內櫳更大。

車身配備Multibeam LED頭燈,引擎有1.4公升四缸渦輪增壓引擎,161hp馬力,250Nm扭力,七前速雙離合器波箱或六前速手波。還有2.0公升四缸渦輪增壓引擎,221hp馬力,350Nm扭力,只有七前速隻離合器波箱。最後的新車引擎則是1.5公升四缸渦輪增壓柴油引擎,114hp,260Nm。當然,還有事先張揚的MBUX(Mercedes-Benz User Experience)系統,即是你可以和電腦說「Hey, Mercedes.」再說出指令,如你部iPhone一樣。而中控台則有7吋屏幕,亦可選錶板連中控台雙屏7吋配10.25吋,或最高階的雙10.25吋屏幕。歐洲預定今年推出。

可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024