{ SKIP }

POSTED ON 29 Jun 2018
之前已經介紹過瑞典滑雪運動員Jon Olsson改緊部平治(Mercedes-Benz)G500 4×4²,癲到剧開個頂......不過最狂都係佢個理由---因為正常G500 4×4²太高,入唔到佢Monaco同西班牙Marabella停車場。終於,這部癲狂改裝完成喇!不過落雨唔揸得囉。
Jon Olsson一向玩嘢,今次部G500 4×4²先剧頂,再整低擋風玻璃,車尾則裝上柚木,加上車身一邊黑色,另一邊招牌迷彩塗裝,超有個性,講真係幾型。性能上一樣都癲改,4.0公升V8引擎由422匹爆到上780匹,還有Akrapovic排氣系統,可以用iPhone app開大聲啲,正到極!
喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024