{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 28 Dec 2018
50年前,一隊新Formula 1車隊名為McLaren,由Bruce McLaren駕駛橙色McLaren M7A,在比利時Spa-Francorchamps得到首次勝利。為記念1968年這冠軍,McLaren宣佈推出720 S Spa 68 Collection,全車橙色,全球只限量3部,是MSO作品中最罕車款,而且兩部已經賣出,現在只剩一部。
車身Papaya Orange,McLaren Special Operations部門還在車身及座椅頭枕加入那比利時賽道形狀圖案。另外車廂亦用上橙色繡線,碳纖門檻上亦寫上Bruce McLaren在1968年6月9日得到冠軍的資訊。最後還有特別版車匙,以及限量編號。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024