{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 30 Apr 2019
這部雖然並非John Wick那部1969年Ford Mustang Mach 1,但同樣出產於1969年,而且一樣有個心狠手辣的車主,是改車改得心狠手辣。全車修復之後裝配5.0公升V8 Supercharger引擎,785hp馬力,而且內櫳全改動,有數碼化儀錶板及觸控車窗等新科技,經典得來舒服,日日揸返工放工冇問題。
車主名字是Hassane El-Khoury,是美國Cypress Semiconductor的CEO及總裁,公司發展軟件及OEM觸控,可能就是這原因,所以就算經典車,都要身懷高科技先舒服。5.0公升V8引擎配supercharger,785hp,再換上新懸掛、制動系統及六速手動波箱。
內櫳則由3D打印部件全新設計,電子錶板,而且包括電動窗、座椅調校都用觸控。撻車就用指模,不用傳統車匙,多媒體系統則可連接手機播放串流音樂,亦有導航系統。可能你會說經典車當然配經典內櫳,最好全原廠,但有新科技設備,揸得舒服又係爽啫。
方程豹(Fang Cheng Bao)Super 9,個名都犀利啦!聽見都驚到起雞皮。BYD旗下嘅方程豹,除咗有Bao 9,之前都公佈咗會推出這部超輕量碳纖monocoque跑車。而新車將會於今個月尾舉行嘅北京車展現身公眾面前...... ...
autonews
【睇片】方程豹 Super 9 Speedster 下星期見公眾
18 Apr 2024
喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024