{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 14 Aug 2019
由改裝單位Real Street Performance製作,這部豐田白色新Supra最大馬力推到442hp,扭力646Nm,如果和原廠335hp的新Supra同場跑Drag會相差幾遠?
改裝版Supra換上新排氣系統、downpipe、methanol injection,再調校ECU,輪胎則用上Toyo R888R。成績就是跑1/4 mile用上11.48秒,時速190km/h,好成績喎!
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024